úterý 26. dubna 2016

Mami, tati, bude ze mě doktor!

Jsem volná. Jsem zase chvíli pánem svého času. Všechno je barevnější, slunce víc hřeje. Cítím jak voní vzduch, přemýšlím, co budu dělat zítra. Jaké budu mít PLÁNY. Svoboda a konec asketického života plného odříkání a koncentrace se na jediný cíl - udělat státnici! Samozřejmě jsem k tomu potřebovala ocelový zadek a pevnou vůli, ale určitě to nebyla jen píle, nýbrž dobré postavení hvězd, pořádný kus štěstí a síla myšlenek všech blízkých, kteří ten den na mne mysleli. 
Bohužel za týden až dva to začne všechno nanovo, ale do té doby - adios! Teď zas budu chvíli žít. 


2 komentáře:

Melly řekl(a)...

Gratuluji!!:)

Berry řekl(a)...

Také gratuluji, paní zubařko.
Závidím index trochu, má to něco do sebe.
A príma hudba, co se tu spustila!

Okomentovat